duminică, 11 septembrie 2011

11 septembrie 2011 la Târgovişte

Parcă aş vrea să fiu ca şi clovnul din imagine.
Măcar pentru a vă înveseli.
Astăzi, 11 septembrie 2011, vă invit la o plimbare prin Târgovişte.
Am ales câteva poze făcute cu modestul meu aparat foto,
pentru a vă face plimbarea mai uşoară şi plăcută.
Şi fără prea multe comentarii.
Doar cele strict necesare,
şi numai acolo, unde-s musai.
 Clopotniţa şi turlele Bisericii Mănăstirii STELEA

 Prefectura
 Muzeul de istorie
 Muzeul de artă




 Arme aparţinând foştilor inamici 


 Alt fel de arme






 Muzeul Tiparului



 Vlad Ţepeş
Mult mai impunător decât clovnul Dracula.
 Vechii inamici învăţându-i pe viitorii bocalaureaţi, arta trasului cu arcul. Observaţi săgeata slobozită din arc: este în plin zbor, deşi pare oprită. Adică, înfiptă. Din păcate, este în zbor şi nu înfiptă în dosul persoanei căreia-i dorim aceasta.




Început de toamnă pe Bulevardul Castanilor (Bulevardul CAROL I)

2 comentarii:

  1. Plăcerea de a mânca iaurt cu portocale și fructul pasiunii, ori iaurt cu lămâi verzi și căpșuni mi-a fost amplificată de faptul că am mai văzut un semn de viață din partea dumneavoastră. Pozele au ieșit foarte bine, însă eu cred că le-ați mai micșorat.
    Ca să zâmbiți, mi-am adus aminte de ce a zis Iliescu odată: „... relațiile tradiționale de prietenie cu poporul turc...”. Pe unde i-am prins, pe acolo i-am omorât, de-a lungul istoriei, așa că nu am văzut unde era prietenia.
    Salutări din Norvegia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lorian, în primul rând, vreau să-ţi mulţumesc pentru că m-ai ajutat să scap de stresantul Wga, prelungind astfel viaţa bătrânului meu computer şi abia apoi să-ţi mulţumesc pentru comentariu, care, într-adevăr, m-a făcut să zâmbesc.
    Ieri am făcut multe poze, parte din ele fiind postate mai sus. Dar de data aceasta, sunt absolut originale, nefiind supuse niciunei prelucrări.
    Nu comentez punctul tău de vedere asupra "relaţiilor tradiţionale de prietenie cu poporul turc...", deci, nici nu te contrazic, aceasta fiind observaţia care m-a înveselit.
    Pentru tine, Lavi, Tore şi prietenii voştri, toate cele bune din Târgoviştea României!

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".