miercuri, 7 martie 2012

De 8 martie... Spune-mi...

Când în bătaia vântului
mlădie umbli pe colnic,
pe-ntinderea pământului

mai e nevoie de vreun spic?
Când îți ghicesc arzândul lut
cum altul de Tanagra nu-i,
din miazănoapte până-n sud
mai e nevoie de statui?
De ce dai voie vantului să umble
Prin părul tău și să ți-l răvășească?
E mângâierea lui, facută-n tumbe,
Mai caldă, mai suavă, mai cerească?

De ce, când te pândește-ascuns prin iarbă
Și vrea să îți sărute gura-n voie,

În timp ce eu tânjesc cu plansu-n barbă -
Pe el îl lași … iar mie, nu-mi dai voie! …

Spune-mi, dacă te-aș prinde-ntr-o zi
și ți-aș săruta talpa piciorului,
nu-i așa că ai șchiopăta puțin, după aceea,
de teamă să nu-mi strivești sărutul?...

Versuri de Lucian Blaga, Radu Stanca și Nichita Stănescu


6 comentarii:

  1. Parcă ţi-am mai zis! :))
    Norocoasă femeie! Da' ceva mă face să cred că şi tu eşti norocos că o ai.
    Să vă ţină Dumnezeu sănătoşi încă 100 de ani şi să vă bucuraţi, alături de copiii voştri de viaţă.
    Îz dai seama cât e Baghi de fericit că vă are?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Renata, aşa e, mi-ai mai zis şi-ţi mulţumesc pentru asta. Ce să fac, de data asta chiar am avut un motiv serios să cad "în recidivă", vorba lui Minulescu. Cât despre Baghi, noi suntem cei fericiţi că-l avem. El îşi vede de ale lui şi se pare că ne şi suportă pe amândoi.
      Îţi mulţumesc pentru frumoasa urare şi-ţi doresc să ai o primăvară minunată!

      Ștergere
    2. Erată: Căzutul "în recidivă" îi aparţine lui Topârceanu, a lui Minulescu fiind "eu cred c-a fost o scurtă nebunie"... şi uite-aşa îi pomenii pe-amândoi!
      De 8 martie!

      Ștergere
    3. Mie confuziile Topârceanu - Minulescu îmi fac plăcere!

      Ștergere
  2. Vorba Renatei : ne repetăm, dar merită !
    Să fiţi fericiţi în toate zilele dăruite de Dumnezeu, cu sănătate şi bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumim pentru urare!
      Toate cele bune şi La mulţi ani de 8 martie!

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".