luni, 13 august 2012

Patzaikin


     Astăzi, 13 august 2012, Jurnalul Naţional l-a declarat pe Ivan Patzaichin "Omul Zilei".
 Marele canoist, multiplu medaliat olimpic şi mondial a fost astfel onorat pentru inovaţia sa prin care încearcă să recupereze tradiţiile şi pentru lansarea brandului eco exclusivist Patzaikin.
În urmă cu un an, Ivan Patzaichin lansa proiectul Rowmania, o campanie pentru promovarea ecoturismului, iar recent şi-a lansat un brand de fashion, design şi ecotehnologie, întregind astfel seria de produse autentic româneşti cu care şi-a propus să cucerească lumea.
"Am lansat proiectul Rowmania cu gândul de a promova România şi valorile ei naturale. Am redeschis interesul românilor pentru descoperirea naturii şi a experienţei pe care ţi-o oferă barca cu vâsle. Ca­notca este o inovaţie prin care recuperăm tradiţii şi oferim o şansă ecoturismului. Acum încep, împreună cu echipa mea, construcţia primului brand de fa­shion, design şi ecotehnologie, intitulat Patzaikin", a declarat marele campion.
Brandul Patzaikin cu siguranţă va fi un succes, pentru că, zic eu, are la bază realizările unui sportiv de excepţie. Iată numai medaliile olimpice câştigate de acest mare campion:
Canoe
Aur Mexico 1968 canoe C2 - 1.000 m
Aur München 1972 canoe C1 - 1.000 m
Argint München 1972 canoe C2 - 1.000 m
Aur Moscova 1980 canoe C2 - 1.000 m
Argint Moscova 1980 canoe C2 - 500 m
Aur Los Angeles 1984 canoe C2 - 1.000 m
Argint Los Angeles 1984 canoe C2 - 500 m

 Mai zilele trecute, aflându-se la Londra cu lotul olimpic, inegalabilul nostru campion a împărţit în Victoria Park cărţi cu benzi animate (Mila 23) în limba engleză şi română, al căror erou este şi în care descrie primii săi paşi din legendara sa carieră sportivă. Cartea, inspirată din copilăria lui, prezintă întâmplări din Delta Dunării şi este presărată, pe alocuri, cu personaje din mitologia locală.
''E o surpriză făcută de Institutul Cultural Român din Londra şi de aceea am venit aici, ca să lansăm această carte. E un parc unde vin foarte mulţi copii, iar această carte lor le este adresată. Sper să citească această carte şi aşa pot începe să viseze. Povestea din carte este a unui băieţel care pleacă din Deltă, dintr-un sat de pescari şi ajunge să câştige medalii olimpice. Îmi aduce aminte de copilăria mea şi cred că orice copil încearcă să viseze, iar dacă citeşte această carte poate păşi pe urmele unui copil dintr-un sătuc uitat de lume şi să ajungă unde am ajuns eu. Sunt pentru a 11-a oară la Jocurile Olimpice, prin această carte, pe care am legat-o special de Jocurile Olimpice, pentru că toată cariera mea este legată de olimpiadă. E o carte gândită să fie distribuită pe plan internaţional, ne dorim să facem cât mai multe lucruri frumoase'', a declarat Vaniuşa.
 Având în vedere că şi eu m-am născut şi am copilărit în acel sat de pescari, iniţiativa Jurnalului Naţional de a-l numi "Omul Zilei" m-a încântat.





2 comentarii:

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".