marți, 14 august 2012

Rugăciune




Ți-am cerut, Doamne, putere ca să am succes în viață,
Dar m-ai facut neputincios ca să învăț să mă supun.
Ți-am cerut sănătate ca să înfăptuiesc lucruri mari,
Dar am ajuns infirm ca să săvârșesc lucruri și mai mari
Și astfel viața mea să primească o altă valoare.
Ți-am cerut bogăție ca să fiu fericit,
Dar m-ai făcut sărac ca să fiu smerit.
Ți-am cerut stăpânire ca să fiu prețuit de oameni,
Dar am primit neputința ca să am mereu nevoie de Tine.
Ți-am cerut prietenia celorlalți ca să nu traiesc singur,
Dar Tu mi-ai dat o inimă ca să-i iubesc pe toţi.
Ți-am cerut toate lucrurile care mi-ar fi putut aduce bucurie,
Dar Tu mi-ai dat viața ca să mă bucur de toate lucrurile ei.
Nu am primit nimic din ceea ce am cerut,
Dar am primit tot ceea ce nu nădăjduisem.
Fără să vreau, rugăciunile pe care nu le-am rostit, au fost auzite.
Sunt cel mai fericit dintre toți oamenii.
Îți mulţumesc, Doamne!

                Rugăciune luată de pe unul dintre pliantele cu mănăstirea și icoana făcătoare de minuni de la Mănăstirea Nicula, a cărei Biserică are hramul "Adormirea Maicii Domnului".


                                                     foto ifim - Icoana Maicii Domnului de la Mănăstirea Neamț

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".