luni, 25 martie 2013

Nu ţi se pare?

Nu ţi se pare
că rândunelele
încă nu au sosit?
Oare ce s-a întâmplat,
de-au întârziat?
Gustav Klimt - Female Nude Study

Nu ţi se pare că
nici pomii nu au înflorit
şi berzele, parcă,
încă nu au venit?

Nu ţi se pare că
a trecut mult timp
de când nu ne-am zâmbit? 
Nu ţi se pare
că nici luna
nu s-a mai zărit?
Gustav Klimt - Farmergarden With Sunflower

Din cauza mea oare,
pomii n-au înflorit

când ar fi trebuit?
Nu ţi se pare
că noi doi,
nu ne-am mai iubit?

Nu ţi se pare că
am devenit pentru tine,
povară grea şi inutilă,
iar viaţa ta, cândva
ca un vis, ca o idilă,
acum e doar
un necaz,
fără haz?

Nu ţi se pare că
nu mai sunt ce am fost?
Acuma sunt slut,
arăt ca un prost.
Parcă nu am fost
niciodată bărbat.
Iar de când mă cunoşti,
am fost un ratat?

Din ceea ce,
cândva, am fost,
iată, am devenit
un ramolit,
chiar de prisos,
urât şi caraghios,
necredincios,
anost şi fără rost!

Nu ţi se pare
 dragostea
mă doare
în plin post?!


Ifim, 25 martie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".